به نام حق

 

این اولین مطلب من در این وبلاگه و تقریبا همه ی کلمات ذهنم بهم ریخته اند...

همیشه نوشتن رو دوست داشتم اما هیچ وقت موفق نشدم نویسنده ی خوبی باشم، شاید چون اونقدری که باید با کلمات احساس راحتی نمی کنم. حالا بعد از فکر کردن های بسیار زیاد، موفق شدم که خودم رو راضی کنم و شروع به نوشتن کنم.

در این وبلاگ دوست دارم از تجربیاتم بگم، از کتاب های جدیدی که می خونم یا از مسافرت کردن به یک جای زیبا و ...

اما مهمترین موضوعی که دوست دارم راجبش بنویسم و شاید هیجان انگیز ترین موضوع زندگیم، تجربیاتم در ارتباط با رشته تحصیلیمه.

من در مقطع کارشناسی هستم و رشته ام علوم کامپیوتره ، قبل از ورورد به دانشگاه همه ی تلاشم رو کردم که رشته ای رو انتخاب کنم که بتونم کاملا هدفمند درس بخونم و حالا که این اتفاق افتاده احتمالا یکی از خوشبخت ترین انسان های کره زمینم.laugh

امیدوارم به اشتراک گذاشتن مطالبی که برام هیجان انگیز و دوست داشتنی هستن بتونه برای افراد دیگری هم مفید باشه.

smiley